FAQ

Czy można zmienić adres dostawy podany w zamówieniu?

Tak, o ile zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. Aby tego dokonać należy jak najszybciej skontaktować się z nami drogą telefoniczną.

 

Czy można dodać kolejny produkt do złożonego zamówienia?

Tak ale wymaga to kontaktu ze sklepem przed wysyłką towaru. Najlepiej zadzwonić do nas w godzinach 9.00-16.00 aby nasz pracownik mógł szybko zaktualizować zamówienie.

 

Złożyłem/am zamówienie. Kiedy zostanie wysłane?

Zamówienia wysyłamy standardowo w przeciągu 24h od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie lub, w przypadku przesyłek za pobraniem, od momentu potwierdzenia zamówienia.

 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT za swoje zamówienie?

TAK wszelkie dane do faktury wystarczy podać w odpowiednich polach formularza podczas składania zamówienia.

 

Czy mogę wymienić towar, który okazał się nieodpowiedni?

Tak. Każdy klient ma takie prawo. Koszty odesłania i powtórnej wysyłki pokrywa jednak w tym przypadku kupujący. Niezbędny jest też dowód zakupu w postaci paragonu fiskalnego lub faktury VAT.